Tankkausviikon tulokset!

Nyt on viikko lepoa takana, vaikka oli minulla yhteensä kolme treeniä salilla, jotka olivat todella lyhyitä. Vain 2 sarjaa per liike ja kahden minuutin palautuksilla. Siinä joutui oikeasti katsomaan tarkasti kellosta aikaa, jottei lähtenyt liian aikaisin jatkamaan treeniä.

Aluksi olin vähän hukassa, koska tankkauksen ansiosta energiaa piisasi ja jalka ei painanut yhtään. Salilla olisi tehnyt niin mieli tehdä paljon enemmän, mutta tiedän tässä olevan vielä 10 rankkaa viikkoa edessä.  Oli siis pakko laittaa jarrua, jotta lepoviikkosta saadaan myös kaíkki irti. Eilen viimeisenä lepopäivänä olimme käymässä aamusta koirapuistossa, jossa Moss otti kaiken ilon irti. Päivällä kävimme anoppilassa ja muuten päivä kului sohvalla maaten ja sarjaa katsellen. Olemme hurahtanut Suits- sarjaan. Jos teillä muuten on hyviä ehdotuksia Netflixistä saa kommentoida. Meidän lempisarjat ovat olleet Breaking bad ja Shooter, eli näissä tunnelmissa otetaan vinkkejä vastaan!

Minulla oli töistä lyhyempi viikko ja lähdimmekin keskiviikkona Lahteen kummipoikani luokse Mossin ja Evan kanssa. Meidän tiimi oli jälleen koolla ja naurua riitti yöhön saakka. Kyllä ratkoimme taas monta maailman ongelmaa kolmisteen <3 Ville katsoi myös yhtenä iltana kunnon ja lepo on tehnyt tehtävänsä. Kroppa näytti levänneeltä ja kunto mennyt hurjasti eteenpäin. Hiilarit menneet lihakseen ja muutenkin kuulemma olemme aikataulussa. No stress ja näin olen tähän mennessäkin mennyt. On valmentajan asia stressata kunnosta ei kilpailijan. Minä teen vain juuri niinkuin käsketään ja se kantaa varmasti parhaimman lopputuloksen.

Moss matkusti niin hienosti junassa <3.

Tänään kävinkin vaa’alla ensimmäistä kertaa viikkoon. Paino oli pysynyt samassa kuin missä se oli ennen lepoviikkoa ja tankkausta. Söin viime viikolla noin 3000kcal per päivä ja kulutus oli todella vähäistä n. 1800-2000 kcal, joten reilusti olin plussan puolella. Silti paino ei ollut noussut, tämä oli hurjan hyvä juttu koska nyt se lähtee tippumaan ja kunto menee eteenpäin.

Tänään alkaa kunnon treenit ja vuorossa onkin pudotusviikko eli jokaisessa treenissä tehdään pudotussarjoja. Pääliikkeet eli voimaliikkeet tehdään normaalisti isoilla painoilla ja toistomäärät ovat 6-8. Palautukset näissä liikkeissä ovat myös 90 sekunttia. Kaikki eristävät liikkeet tehdään kahdella pudotuksella, eli ajetaan lihas ihan piippuun! En malta odottaa, että pääsen rauhan kimppuun. Nyt on energiaa kuin pienessä kylässä ja olenkin asennoitunut viimeisiin viikkoihin kunnolla. Jalka tulee painamaan varmasti viimeistään viikonlopun tuplatreeneissä, mutta niin sen pitääkin pikkaisen alkaa!

Ihanaa viikkoa kaikille <3