1KK preppiä takana, mitäs nyt?

Alkaa olemaan kuukausi diettiä takana ja viime viikolla vaihdoimme uuden vaihteen sisään. Muutamaksi päiväksi tämä veti minusta kaikki mehut veks eli kroppa reakoi todella nopeasti muutoksiin, joka on herättää aina hyvää fiilistä. Kroppa toimii.

Treeniohjelmaankin tuli iso muutos, eli eilen alkoi minulla kevennetty viikko. Olen elokuun alusta saakka opetellut treenamaan maximi painoilla ja tempo-tekniikalla. Minulla ei ole ollut lepoviikkoa siitä saakka, koska on ollut pakko takoa, jotta tämä kisatavoite on ollut edes mahdollista. Lihas kasvaa levossa sanonta ei ole pätenyt meidän tekemisessä. Tosin teinhän edelliset 2 vuotta ”aika” kevyita treenejä, kehoni oli todella valmis nyt kehittymään ja treenaamaan äärirajoilla. Kehitystä on tullut ja isot ruokamäärät tukivat hyvin kehitystä.

Nyt kuitenkin yhden treenikierron  verran höllätään. Minulla on vain 1 kova sarja per liike kahden sisäänajo sarjan jälkeen. Eilen tein ensimmäisen jumppatreenin ja oli todella vaikeaa pääköpalle vain herätellä kroppaa. Nyt kun olen näiden kuukausien aika oikeasti päässyt veren makuun on se selvästi jäännyt päälle. Viikko viikolta tehot nousee ja tämä kestää 12 viikkoa, katsotaan sitten uudestaan mitä herra Kapteeni keksii ja missä kunnossa mimmi on. Nyt pitää huoltaa kehoa paremmin kuin aikaisemmilla dieteillä, jotta aineenvaihdunta pysyy yhtä hyvin käynnissä ja kuonat poistuvat tasaisesti kropasta.

Eilen oli odotettu tankkauspäivä ja onneksi minulla oli virtaa kuin Mossilla, sillä Karla tuli tänne viettämään tyttöjen iltaa. <3 Vietimme Evan tupareita, mutta väin hetken itse kohteessa. Oli kyllä ihana nähdä tyttöjä, he oikeasti ymmärtävät oikkuni ja palauttivat hienosti eilen taas maanpinnalle, kun meinasi tulla ruokakiukku 😀

Ihanaa alkavaa viikkoa ja hei kohta alkaa Joulukuu! Mossilla on oma kalenteri jo pöydällä odottamassa, minä tyydyn seurakunnan lähettämään kuvakalenteriin. Jonille voisi ostaa suklaakalenterin, koska ei hänen tarvitse olla dietillä kun minä olen 😉

kristaseuna

2 vastausta artikkeliin “1KK preppiä takana, mitäs nyt?”

  1. eikös kevenntettyjä viikkoja suositella kovaa treenaaville 5-7vkon välein? vaikka tuntuisi että jaksaa ja intoa piisaa ovat ne silti paikallaan(varmasti tiedät)

    • Kyllä joka 5 viikko on suositeltavaa pitää lepo/kevennetty viikko. Minun tapauksessani oli aivan eri asia, mutta normaalisti kyllä 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 3
Tykkää jutusta