Lisäravinne ”möröt”, joita käytän nykyisin!

*sisältää kaupallisia linkkejä

Uuden valmennuksen myötä olen myös alkanut käyttämään uusia lisäravinteita. Viimeisen vuoden tietoisesti vältin niiden käyttöä ja yritin saada ainoastaan ravinnosta kaiken tarvittavan. Nyt kuitenkin, kun kehitys ja lihaksen kasvattaminen on priorisoitu uudestaan on välttämätöntä saada siihen kaikki ”apu keinot”.

Kreatiini on yksi ”mörkö”, jota moni varsinkin naiset yleensä välttää. Niin minäkin olen tähän asti tehnyt. Ainostaan mitä laturista olen saannut on riittänyt tähän mennessä. Nyt sitä kuitenkin lisätään erikseen vielä palautusjuomaan. Tutkimukset ovat osoittaneet, että proteiinin jälkeen kreatiini on ravintoaine, joka edistää parhaiten lihasmassan kasvua. Sen pääasiallinen tehtävä on parantaa suorituskykyä voimatasojen kasvun ja lihasmassan kehittymisen kautta. Eli kannattaa sitä myös naisten käyttää! Aluksi kroppa oli ihmeissään ja keräsi nestettä, mutta nyt ollaan jo totuttu 😉

6 viikkoa sitten kun aloimme valmentajani Isolan Villen kanssa treenaamaan tuli minulla todella useasti kauhean paha olo treenin jälkeen. En pystynyt oikein syömään moneen tuntiin treenin jälkeen. Siihen löytyi apukeino, kun aloin käyttämään ennen treeniä Prezonea.

Käytän myös nykyisin treenin aikana ja palautusjuoman yhteydessä mm. puhdasta hiilaria,  Osmo Purea. Kyllä reeni tehot ovat olleet ihan uusilla levelillä. Suosittelen jokaista kokeilemaan, ei niitä hiilareita saa vältellä jos haluaa kehittyä.

Toivottavasti tästä oli apua edes jollekin, joka on miettinyt näiden tuotteiden käyttöä!

kristaseuna

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta