MINUN LISÄRAVINTEENI

*sisältää mainoslinkkejä

Paljon on toivottu postausta, jossa kerron mitä lisäravinteita käytän ja miksi. Toivottavasti tekin löydätte tätä kautta uusia suosikkeja.

PROTSKU TÄÄLTÄ!

Kovat treenit vaativat levon ja ravinnon lisäksi oikeat vitamiinit palautumiseen ja kehittymiseen. Olen käyttänyt näitä alla olevia tuotteita niin kisakaudella kuin kehityskaudellakin.

-Magnesium

-Zma

-Omega 3 strong

-C-vitamiini

Omega 3, ZMA, Magnesium, CLA, Vitamin C

Siinäpä oikeestaan mielestäni tärkeimmät. Toki vitskuja voi syödä niin paljon kuin haluaa ja lompakko kestää, mutta näillä minä olen pärjännyt näinkin pitkälle.

Ennen treeniä juon FAST:in Pre workoutin. Olen jäännyt näihin ihan koukkuun, koska treeneissä saa kauhean pumpin päälle ja painot nousevat eritavalla. Ensimmäisenä kertana jännitin minkälainen maku mahtaa olla, mutta nämä ovat oikein herkullisia!

BOOM tästä, AMINO+ tästä

Koska olen maitoallerginen en voi käyttää kuin lihaproteiinia palautumisjuomana. Montaa merkkiä on testattu, mutta ehdoton ykkönen on Scitecin caramel-vanilla. Välillä juon sitä aterioiden korvikkeena, jos haluan karkin maun suuhuni keskellä päivää! Toisinaan se on loppunut Fitnesstukulta ja 2 päivää joutuu odottamaan netti tilausta.  Hyvä puoli tässä on se, että CUPONATIONilta saa ALE koodin kaikkien tuotteiden tilaukseen! Kannattaa ehdottomasti hyödyntää.

Rasvanpolttaja kapseleista on myös tullut kovasti kyselyitä. Totuus on se ettei mikään fat burneri yksinään edesauta kiinteytymistä! On syötävä terveellisesti ja säännöllisesti, unohtamatta kovaa treeniä. Näiden osa-alueiden ollessa kunnossa suosin CLA kapseleita. Ne vähän kiihdyttävät aineenvaihduntaa ja polttavat tätä kautta rasvaa.

Tässä ovat minun jokapäiväiset lisäravinteet mitä käytän.

Tuliko uusia tuotteita, jotka lähtee testaukseen?

kristaseuna

7 vastausta artikkeliin “MINUN LISÄRAVINTEENI”

  1. Vieläkö treenaat puolimaratonille? Jos joo, ois kiva kuulla ajatuksia valmistautumisesta siihen 🙂

    • Olen käynnyt säännöllisesti lenkillä sitä ajatellen, mutta en tiedä pystynkö tarpeeksi valmistautumaan tämän uuden työn oheella. Se jää nähtäväksi 😉

  2. Hei! Tää oli hyvä postaus! Käytätkö preworkouttia ennen jokaista treeniä? 🙂 Riittääkö tuo 100mg kofeiinia takaamaan piristyksen?
    Entä juotko muuten kahvia päivisin:D itse mietin, kun juon jo yleensä kahvin ennen treeniä (päivässä n. 3 kuppia) voinko juoda vielä preworkoutin lisäksi?

    • Moikka, käytän ennen kaikkia salitreenejä. Minulle riittää kofeiinin määrä piristymiseen, enkä juo kahvia ollenkaan. Paheeni on kyllä batteryt yms 😉
      Älä juo ennen treeniä kahvia vaan preworkoutin puoli tuntia ennen niin teho on parhain! Tsemppiä <3

  3. Hei, opettelen elämään uuden allergian kanssa, eli kaikki maitoproteiinit jäi nyt pois ja olen lisäravinne viidakossa ihan pihalla. Valitettavasti tuntuu että ainut maidoton ja gluteeniton lisäravinne on riisi-,hamppu-,herne tai soijaproteiini. Osaatko heittää vinkkiä onko muita mitä voisi käyttää? Nuo protskut tällähetkellä käytössä ennen ja jälkeen treenin kun muuta en tiedä.

    • Maista tuota minun lihaproteiinia, koska minä olen ihan samassa tilanteessa kuin sinä <3

  4. Voisitko tehdä postauksen sun huulien täytöstä? 🙂 Missä kävit laittamassa, mitä ainetta ja kuinka paljon? 🙂 <3

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 1
Tykkää jutusta