Miten muutan ruokiani kipeänä?

Minulla oli tiukka suunnitelma tälle viikolle treenien ja ruokailuiden suhteen, koska tasan viikon päästä olen Kyproksen auringon alla lepäämässä ja nauttimassa elämästä. Ajatukseni oli tehdä kovia treenejä ja pysyä tiukasti ruokaohjelmassa, koska reissussa tulee varmasti herkuteltua ja treeneistä en halua ottaa siellä painetta. Eilen illalla huomasin treenin jälkeen oloni todella veltoksi ja väsyneeksi. Ei muu auttanut kuin laittaa kuumemittari kainaloon ja lämpö oli tiukasti nousu suunnassa. Yö olikin yhtä h*lvettiä, kun ensiksi on kauhea hiki ja heti perään oli niin kylmä, että luita särki..

70 % ruoka 30 % treeni =kehonkoostumus
70 % ruoka 30 % treeni =kehonkoostumus

Nyt ei auta itku markkinoilla, vaan pitää keskittyä lepoon, jotta vielä loppu viikosta pääsisin treenaamaan. Kun treenit on pannassa ja kulutus on pientä napsin päivän ruuistani hiilareita pois. Eli nyt ihan oman pään mukaan muokkaan päivän syömisiäni vähähiilihydraattiseksi. Näin saan kulutuksen ja päiväni kalorit +/- 0. Normaalisti syön 4-5:llä aterialla hiilareita puuron, riisikakkujen tai ruisleivän muodossa. Määrät ovat isoja, joten niistä on varaa nyt napsaista pois.

Tämän päivän välipala, munakas nuudelilla :)
Tämän päivän välipala, munakas nuudelilla 🙂

Kroppa selvästi huomaa heti, kun aamupuuro vaihtuu munakkaaseen on nimittäin koko päivän ollut todella kova nälkä, vaikka olen maannut vaan sohvalla hikoilemassa. Aineenvaihdunta taitaa toimia siis kiitettävästi. Olen todella huono makaamaan montaa päivää, joten toivon koko sydämmestäni, että tämä olisi pian ohi ja kuume laskisi.

xoxo Niiskuneiti

kristaseuna

2 vastausta artikkeliin “Miten muutan ruokiani kipeänä?”

    • Kannattaa välillä miettiä mitä kommentoi, ip-osoite näkyy 😉

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta