Alku loman ongelmat

Perille päästiin turvallisesti lennon myöhästymisestä huolimatta. Finnair laittoi hyvissä ajoin viestiä myöhästymisestä, joten se ei vielä hetkauttanut. Saimme myös 8 € ”hyvitys” liput, joilla päätimme lähteä Oak barreliin herkuttelemaan 😀 Eilinen koko päivä meni ihan herkutellessa, joten tämän päivän olen saannut kärsiä nestepöhöstä.

Asia, joka saa minulla aina karvat nousemaan pystyyn on ihmisten hitaus. En voi ymmärtää millä logiikalla ihmiset jäävät kentälle pyörimään vaikka heitä on kuulutettu 10 kertaa koneeseen! Eilen lentomme myöhästyi ylimääräiset 30min, koska odotimme 11 henkilöä, jotka eivät saapuneet bordaukseen ajoissa. Kapteeni teki mielestäni hyvän päätöksen, koska hitaimmat 6 jäivät ulos koneesta.

Lento matka meni tosi hyvin, mutta saavuttuamme Budapestin kentälle ongelmat alkoivat. Olin tilannut etukäteen kuljetuksen hotellillemme. ”Nimikyltti” kuskia ei kuitenkaan näkynyt missään, joten soitin hotelliin.  Sieltä ilmoitettiin että otakaa normaali taksi suoraan tänne, ok lähdimme liikkeelle. Taksimatkalla saimme viestin, että eilen varauksenne on peruttu.. Perillä kuitenkin selvisi, että oli tapahtunut väärinkäsityksiä, jotka johtuivat Krista ”Kribi ” Seunan kömmähdyksestä. Olin nimittäin varannut meille lennot Su-Su, mutta hotellin vasta Ma-Su 😀 Meinasi siinä pari kyyneltä tulla. Väsyneenä kaksi darrasta ilman hotellia.

Minä, Joni ja Berliininmunkki!

Onneksi löytyi ylimääräinen huone ja lisakustannuksilla saimme huoneen! Onnekseni myös Joni ei voi kiusata minua huolimattomuudestani. Sillä hän varasi meille Filippiineillä väärälle kuukaudelle lennot ja siellä olimme huulipyöreenä Cebun lentokentällä, koska lennot olisivat vasta 2kk päässä 😀 Näitä sattuu paremmissakin piireissä!

Aina yhtä hyvää!

Täällä muuten kaikki aivan loistavasti ja Budapest on ihana! Paras kaupunkiloma kohde missä olen käynnyt!!

kristaseuna

4 vastausta artikkeliin “Alku loman ongelmat”

1. Moikka,

en usko että kukaan jää kentälle huvikseen pyörimään ja siksi myöhästyy koneesta. Monesti matkustajat tulevat esim. Aasiasta ja missaavat jatkolentonsa, koska heidän edellinen koneensa on myöhässä. Tämä on suurin syy no show:lle koneissa eikä niinkään se että kentällä olisi vaan niin kiva pyöriä että jättää jatkolennon väliin..

Mukavaa lomaa teille! Itsekin olen jo pitkään unelmoinut Budapestista 🙂

2. Moikka!

Täällä pohditaan myös Budapestia yhtenä lomakohteen elokuulle ja tää postaus ei ainakaan helpottanut matkakuumetta! Missä hotellissa yövyitte? Osaatko suositella missä päin kaupunkia kannattaisi hotelli varata? 🙂

• Meille oli kämppä vuokrattuna bookingin kautta 🙂 Kannattaa olla Bestin puolella tai Budan jos on ihan Tonavassa kiinni ja lähellä siltaa 🙂