Tällä ruualla tämä kunto

Paljon on tullut toiveita, että kirjoittaisin tämän hetkisestä ruokaillustani. Tämä aihe on minulle tärkeä, koska rakastan ruokaa! Nyt on tasan 8vk kisoista ja lähetin tänään valmentajilleni ensimmäiset ”offi-kunto” kuvani.

Kisojen jälkeen heitin kaikki siihen liittyvät kaappiin piiloon. Tänään laitoin ensimmäistä kertaa sitten kisojen kisakengät jalkaan. Minun olisi pitänyt laittaa chekki kuvat jo pari viikkoa sitten, kun aloitimme uusilla ohjelmilla tiivistämään koipiani, mutta se ei ole tuntunut ajatustasolla hyvältä! Nyt kuitenkin rohkaistuin ja otin kuvat, eikä se todellakaan niin pahaa edes tehnyt. Olen tällä hetkellä sinut kroppani kanssa, joten kuvat enemmän motivoi minua tämän päivän treeneihini.

Painosta ei ole hajua, koska näin on hyvä olla!
Painosta ei ole hajua, koska näin on hyvä olla!

Syön päivittäin viisi ateriaa, joista kaikissa on hiilareita, rasvaa ja proteiinia. Proteiinia ja rasvaa on vähemmän, koska hiilareita on paljon <3 Hiilarilähteeni tulevat 3x puuro + 2 x 50g riisiä. Aamuisin ja iltaisin syön kananmunia proteiinin lähteenä + rasvat. Päivisin maistuu tonnikala tai paistijauhenliha! Syön 6 päivää viikossa näin ja tähän mennessä olen sen seitsemännen päivän ottanut rennommin. Tämä rennommin ottaminen on sisältänyt mm. Hampurilaista/shusia/sipsiä/karkkia/munkkia ja joskus, jopa kaikkia näitä samana päivänä!

Miten reisien tiivistysprojekti etenee? Aikaa on kulunut niin vähän ettei tuloksia nää, en ainakaan itse huomaa eroa 😀 Olen kuitenkin super onnellinen, koska kroppani toimii täysillä ja saan syödä päivittäin mahani täyteen <3 Treeneihin on löytynyt myös uusi ulottuvuus, josta nautin täysin rinnoin!

Eikähän jatketa samaa rataa ja jäädään seuraamaan miten koipi-projekti edistyy kesän aikana. Ihanaa viikonloppua kaikille <3

 

kristaseuna

8 vastausta artikkeliin “Tällä ruualla tämä kunto”

  1. Hei tosi kiva saada kuntokuvaa – mieluusti voisi tulla useamminkin! Upealta näytät! ❤

  2. Tosi kireässä kunnossa olet vielä, noista kuvista olisin luullut että on on-season eli kisakuntokuvia. Sanoit että ”olo on hyvä” , mutta voiko sen tulkita joskus vääräksi? koska keho sopeutuu todella nopeasti olotilaan. Älä ota pahasta, haluan vaan antaa miettimisen aihetta.

    • Aina saa antaa miettimisen aihetta, mutta väitän että tiedän koska kropallani on hyvä olla. Nimittäin aikoinaan oli pitkä aika jolloin ei ollut kun aineenvaihdunta oli pysähdyksissä. Kiitos 🙂

  3. Oiskohan bodyfitnes enemmän sun juttu jos treenaist yläkroppaa enemmän..jos siis kisata vielä aiot..

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *