Laiskuus loppuu nyt!

Tunne on kuin olisi kokovartalo kipsissä! Hah! Olen tehnyt nyt kaksi todella kevyttä treeniä salilla kisojen jälkeen ja joka lihas on kipeänä! Loppu viikon päätin antaa kropan levätä ja teen vaan kevyitä lenkkejä, jotta aineenvaihdunta pysyy käynnissä 🙂

Minulla on uusi tavoite asetettu, nimittäin haluan oppia juoksemaan! En ole koskaan ollu kestävyys urheilija ja nyt on mahdollisuus aloittaa uusi harrastus salitreenien lisäksi. Kohta minut näkee juoksuhousuissa ja vyölaukussa kun painan menemään pitkin helsingin katuja 😀 Haluan myös ehdottomasti osallistua naisten kympille toivottavasti vaan penikkani eivät ala taas reistailemaan.

Kuva: Tomi Rehell <3
Kuva: Tomi Rehell <3

Tänään on jännä päivä nimittäin minulla on pt-loppukokeiden kirjallinen osuus! Pidetään siis sormet ja varpaat ristissä 🙂 Kohta on viikonloppu, jonka pyhitän levolle ja Sofille <3

Toissapäivänä tytöt olivat luonani yötä ja voi sitä riemun määrää, kun minulle oli otettu vessaan lamppu (joka on ollut yli viikon pimeänä) 😀 Olen käynnyt kännykän fikkari päällä suihkussa! Sain myös ihanan kynsilakan piristämään arkeani ja käsipyyhkeitä. Myös vessapaperia oli ostettu ettei tarvii marimekon servettejä käyttää 😀 Nyt kun energiatasot pikkuhiljaa alkaa nousemaan alan myös tsemppaamaan näiden asioiden hoidossa!

Ihanaa torstaina kaikille ja nautitaan keväästä <3

kristaseuna

18 vastausta artikkeliin “Laiskuus loppuu nyt!”

  1. Juokseminen on parasta! Alkuun kannattaa kuitenkin pitää lenkit aika lyhyinä ja lisätä pikkuhiljaa, niin penikat ei ärry liikaa. Mulla kans ollu paha penikkatauti (leikattu) ja suosittelen kyllä ehdottomasti zeropointin säärystimiä, joissa on oikeesti kunnolla sitä kompressiota 🙂 tsemii uusiin haasteisiin!

    • Käytätkö säärystimiä lenkin aikana vai sen jälkeen? Ite harrastan juoksuu ja oon kans harkinnu kompressiosäärystimiä

    • En oo eka kirjoittaja mut vastaan kumminkin, mä käytän lenkillä ja pidän myös lenkin jälkeen niitä jonkun aikaa 🙂
      kompressiosukat on musta juoksussa paremmat ku pelkät säärystimet mutta se on varmaan makuasia.

    • Käytän sekä että! Tossa tuliki jo kommenttia noista sukista, mä ite tykkään säärystimistä sen takia että niissä on enemmän kompressiota, mutta makuasia tosiaan 🙂 säärystimiä jos käyttää ni kantsii laittaa ne tarpeeks ylös, ettei se ”resori” purista pohjelihaksen päältä, vaan lihas on kokonaan ikään kuin pussissa siellä säärystimen sisällä 😀 muutama eka lenkki saattaa mennä totutellessa!

    • Jeee!! Onneks mul on zeropointit otan ne siis käyttöön!! <3

  2. Kuulostaa hyvältä, erilaiselta tavoitteelta kisojen jälkeen! Kirjallinen koe menee varmasti läpi, mikä pt koulutuksen kävit?

  3. Pitkästä aikaa päätin kirjoitella. 😊 Herttoniemessähän on Majavatiellä tosi hyvät portaat jos juoksulenkkiin haluaa lisäbuustia porrastreenillä. Tsemppiä uuteen harrastukseen!

    • Kiitos Miia vinkistä varmasti menen testaamaan portaat JO tänään!! <3

  4. Toi sun kuva on upea!!!! <3
    Jätätkö kisalavat kokonaan? Täällä kiinnostaa kovasti… 🙂

    • Nyt on uusi postaus, jossa vastaus tähän <3 Kiitos!!

    • Välillä tuntuu jos yhdenkin illan vaan makaa ja katsoo telkkaria, että on alkanut laiskaksi 😀

  5. Tekstissä oleva kuva osoittanee selvästi sen, etteivät kilpailujen sijoitukset ole millään lailla upean kropan määritelmä. Mahtavaa jälkeä! 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta