Q&A

image

Kovasti on toivottu taas Q&A postausta, joten tässä se tulee. Paljon on myös uusia lukijoita, joten tämä on kiva juttu tutustua minuun paremmin <3 Saatte kysellä nyt maan ja taivaan väliltä, minä vastaan rehellisesti! Toivon toki, että pysytään hyvän maun rajoissa. Tämän alku vuoden aikana on tapahtunut paljon ja kisatkin ovat ihan nurkan takana, joten nyt on aika kysyä 😉

Tänään on muutenkin ollut aivan super hyvä päivä heti aamusta! Töissä työkaverit ihmettelivät mitä olen vetänyt, kun viimeiseen kuukauteen he eivät ole nähneet kuin seiniä pitkin laahustavan dieettiläisen. Tänään laitoin aamusta saakka tanssiksi pitkin toimisto ja nauroin vatsani kipeäksi. Tätä Kribiä oli kuulemma jo kaivattu <3

kristaseuna

10 vastausta artikkeliin “Q&A”

  1. Mitä sä teet työksesi? Kuinka sun kisaamiseen töissä suhtaudutaan jos oot seiniä pitkin laahustava zombie ? 😀
    Mites kun oon ymmärtänyt että ainakin ennen kisoja pidät lomaa, joudutko pitämään kesälomia vai joustaako työpaikka niissä vapaissa?
    Millasia aerobisia teet? Kävelyä, juosua, hiit? Kauan ne kestää ja teetkö ne heti aamulla tyhjällä vatsalla?
    Vielä viimeisenä; millä rahoitat sun kisaamisen? Eikö pelkkä valmentaja ole suuuuuuuper kallis?

    Kiitos 😀

  2. Miten koet osaavasi suhtautua kisadieetiltä normiin palautuvaan kroppaan? Entä sitten mieleen, jonka mindset asettuukin päämäärätietoisesta eteenpäin puskemisesta hieman höllempiin olotiloihin? Tällä tarkoitan lähinnä sitä, että vaikka toki fitnesskisaajalla on aina päämäärä sekä tavoite (ei välttämättä aikataululliesti lukkoon lyöty, mutta takaraivossa sitä tietää miksi tätä lajia elää ja hengittää niin intohimoisesti – kilpailuhenki on tässä kohtaa enemmänkin luonteenpiirre ja ominaisuus, kuin saavutettu mielentila), niin kisakauden ulkopuolella tulee varmasti tilanteita, joihin sut on kutsuttu, ja joissa oletettavasti ei syödä kana-riisi-komboa, ja saatetaanpa jopa kohottaa maljakin. Oletko itse kokenut outoja tunteiden vuoristoratoja kisadieetin purkuvaiheessa, kun ruokamääriä nostellaan hiljaksiin ylöspäin ja samalla aerobisia usein karsitaan? Onko susta tuntunut, että jonakin päivänä kroppa on aivan nestepöhön peitossa, eikä oma fitnessidentiteetti enää tunnukaan ihan omalta? Miten olet kokenut sun viimeisimmät dieetit verrattuna ekoihin – söitkö mahdollisesti ehkä silloin liian vähän, oliko sulla enemmän kamppailua mielitekojen kanssa, jne. kun et vielä ollut niin kokenut? 🙂

  3. Montako selfietä otat päivässä? Mitä mieltä sun äiti on sun provoisoivista puolialastomista kuvista? Entäs pomo/työkaverit? Oot sanonut, että sulla on lukihäiriö ja näissä teksteissäkin on tosi paljon virheitä aina. Miten voit tehdä sihteerin töitä, jossa ymmärtääkseni kirjoitetaan paljon sähköposteja ym?

  4. 1. Oletko koskaan käynyt ryhmäliikuntatunneilla? Jos olet,niin mikä ryhmäliikuntamuoto on lempparisi?
    2. Onko sinulla terveellisiä herkkuja,joita tykkäät syödä?
    3. Millaista musiikkia kuuntelet?
    4. Minkä merkin vaatteista pidät eniten?
    Lisäksi kysyisin vielä,ettå pystyisitkö tekemään meikkivideota? 😊

  5. Olen aika uusi lukija joten en ole varma oletko jo puhunut näistä aikaisemmin, mutta kyselen kuitenkin 🙂
    1.Mitä mieltä olet porrasreenistä? Teetkö koskaan/usein? Olisi kiva kuulla sinun porrasreenisi jos teet niitä. 🙂
    2.Miten saat ympäri vuoden hyvän rusketuksen pysymään ihollasi? 🙂
    3.Mainitse kolme motivoivaa biisiä mikä lisää reenitehojasi 🙂

  6. Herkutteletko koskaan ihan epäterveellisillä jutuilla kuten karkilla tai sipsillä?
    Kuinka paljon nukut yössä yleensä?
    Millaisilla painoilla teet maastanostoa ja takakyykkyä ?
    Kuinka monta leukaa vedät?
    Mitkä on sun elämän kolme tärkeintä asiaa?
    Millasena näät sun tulevaisuuden kymmenen vuoden päästä ?
    Hyviä ihonhoitovinkkejä?
    Mitä lisäravinteita käytät?
    Millainen on sun normaali arkipäivä?
    Tossa nyt kasa sekalaisia kysymyksiä 🙂

  7. 1. Suomen top 3parasta kuntosalia 2. Jos pääsisit jonkun fitnesslehden kanteen mikä se olisi? 3. Mielipiteesi dopingista 4. Kierrätätkö?

  8. 1. Paljonko kisavalmentaja maksaa? Varmaan riippuu ihan henkilöstä (?) Mutta itseäni kiinnostaisi hirveästi lähteä fitneksen pariin mutta pelkkä valmentaja taitaa olla aika tyyris?
    2. Luettu muiden fitfashionin ’alla’ olevia blogeja? Jos luet niin mitä?
    3. Haluaisitko saada lapsia?
    4. Voiko puolessa vuodessa rakennuskaudella saada jo huomattavaa lihaksen kasvua pakarassa, jos on kuitenkin käynyt salilla jo muutaman vuoden?
    5. Millaisena personal trainerina pidät itseäsi?
    6. Lempi kesäherkku?
    7. Onko sinulla ollut koskaan vaikeuksia saada selkälihasliikkeitä salilla tuntumaan kunnolla?
    8. Voisitko joskus tehdä postituksen kodistasi?
    9. Onko seuraavaa ulkomaanmatkaa tiedossa?
    10. Millaisista miehistä pidät?

  9. Millä pakaraliikkeillä saat parhaimman tuntuman? Jos tuntumaa ei meinaa löytyä mikä olisi paras vinkki saada liikkeet menemään perille? 🙂

  10. Moikka

    Kuinka paljon kaloreita kuuluu dieettiruokavalioosi, ja millä makrojakaumalla? Entäpä massakaudella? Ja kun siirryt dieetiltä rakennuskaudelle, miten nopeasti kalorimääriä hilataan ylös?

    Tsemppiä kisoihin! <3

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 1
Tykkää jutusta