Dubai-mitä vaan voi vielä tapahtua

Perillä ollaan Dubaissa! Matka tosiaan alkoi eilen illalla ja olimme vasta yöllä suomen aikaa 01.00 perillä. En saanut yhtään nukuttua koneessa, joten arvata saattaa että väsymys oli kova. Halusimme vaan itsemme nopeasti hotellille, mutta eihän sekään tunnetusti mennyt kuin elokuvissa. Samaan aikaan laskeutui varmaan neljä Intian lentoa Mumbaista ja ties mistä joten jonotus passintarkastukseen oli TODELLA pitkä.. Siinä sitten kiukuttelimme nälissämme tunnin, jonka jälkeen tajusimme ettei paikallista rahaa sattunut yhtään tulemaan mukaan. Etsimme ja jonotimme lähimpään automaattiin ja sitten taksijonoon 😀

Ajattelin kuolevani ennen aamua kun viimeisestä ruuasta jo tuossa vaiheessa oli kulunut kuusi tuntia. Jonille oli pakko löytää ruokaa, mutta onneksi hotellilla oli kioski täynnä sipsejä 😀 Jep ajattelin ja painelin zero colaa voimilla nukkumaan! Aamulla oli niin ihana herätä auringon paisteeseen. En edes muistanut nälkää vaan äkkiä vaatteet päälle ja kokeilemaan miltä se aurinko tuntuikaan iholla, ihan h*lvetin hyvältä!!

Aamupäivän otimme aurinkoa hotellin boolilla ja iltapäivästä kävelimme kolme tuntia täällä Marinassa. Jalat ihan rakoilla ja ainoa saalis oli KALLIS ruoka.. Minitomaatteja joita kotona syön paljon on täällä 5e rasia.. Taidan siis tyytyä vaan paikalliseen kurkkuun ja salaattiin. 😉 Univelkaa on todella paljon, joten tulimme jo hotellille lepäilemään. Kohta lähden alakertaan salille, joka on muuten super hyvä!

Snäpissä paljon meijän reissusta: kseuna

Jos teillä on tietoa mitä rantoja yms kannattaa käydä läpi olisimme erittäin kiitollisia vinkeistä <3 Seunat kiittää ja kuittaa! Saa nähdä mitä tohelo ja torvelo saa vielä täällä aikaan 😀

kristaseuna

Yksi vastaus artikkeliin “Dubai-mitä vaan voi vielä tapahtua”

1. Mamzar beach park on ehdottomasti kaunein ranta Dubaissa. Rannalle maksaa noin euron mutta on sen arvoinen paikka. Ranta muodostuu viidestä eri laguunista ja se on niin iso että joillain laguuneilla saa olla aivan omassa rauhassa. Alueella on myös uima-allas, grillauspaikkoja, ravintola, kioskeja ja valtavan kaunis puisto. Suosittelen ehdottomasti!!
    Madinat Jumeirah on taas illalla ihan must paikka, romanttinen ja kaunis lukuisine ravintoloineen ja kahviloineen. Tulee sellainen venetsialainen tunnelma siellä.