SÄ KYSYT MÄ VASTAAN!!

Haluan nyt teidän  rakkaiden lukioiden puheenvuoron tänne blogiini! Nyt teillä on siis mahdollista kysyä ihan mitä tahansa mieleen juolahtaa! Lupaan vastata kaikkiin kysymyksiinne seuraavassa postauksessani.

Toivon mahdollisimman vaikeita kysymyksiä, jotta postauksestakin tulee teille hauskaa luettavaa 😀

image

Olen kotiutunut työmatkalta ja aina on ihana huomata kodin olen maailman paikka ja turvallisin paikka <3 Dieettikin kulkee kuin rasvattu ”kop kop”, nälkää ei ole esiintynyt viime viikon jälkeen. Tietenkin tuo reilu 1000km autossa kahden pävän sisällä hiukan verotti tämän päivän treenejä, mutta huomenna olen iskussa taas!

<3 K

kristaseuna

16 vastausta artikkeliin “SÄ KYSYT MÄ VASTAAN!!”

  1. Ettekö jossain vaiheessa treenanneet ja viettäneet muutenkin paljon aikaa Linda Manuellan kanssa? Mihin tämä jäi?

    Mitkä ovat lajisi kannalta mielestäsi parhaat puolesi ja missä on eniten kehitettävää?

    Miksi juuri bikini fitness?

    Millainen on treeni- ja ruokataustasi ennen lajia?

    Omat top5 motivaattorisi?

    Kuinka paljon punttia ja aerobista teet ”offilla”? Entä dieetillä?

    Tsemppiä kisapreppiin! 🙂

  2. Montako treeniä teet viikossa?
    Jos haluaa lihasta, kannattaako lenkkeillä(kävellä)?
    Mikä sun perus iltapala on?
    🙂

  3. Hei Krista! Nyt tulee ehkä hieman tiukkakin kysymys, mutta älä ota sitä niin kärkevästi! 🙂 haluaisin kysyä sulta nyt valmistuvan PT:n näkökulmasta, että mitä mieltä olet nuorten henkilöiden maitotuotteiden ja kirjaimellisesti itse maidon käytöstä, kun ollaan vielä kasvavassa iässä (15-20v nuorukaiset)? Maidosta kun saa todella helposti kalsiumia, ja suht tasaisesti hiilaria ja proteiiniakin alhaisella energiamäärällä. Jos sulla olisi siis valmennuksessa vaikka 17 vuotias tyttö, joka treenaa kovaa ja tavoitteellisesti siellä punttiksen puolella, voisitko suositella hänelle maidon käyttämistä (olettaen ettei tule iho-ongelmia tai ole allergiaa tmv.)?

    Sitten, millaisilla ohjelmilla ja jaoilla itse yleensä treenailet? Ovatko aamuaerobisesi kävelyä/hölkkää/juoksua? Mistä saat tarvittavan kalsiumin päivittäin?

    Toivottavasti tässä oli pari muitakin kiinnostavaa kysymystä! Ihanaa tulevaa kevättä sulle Krista ❤️
    – Lotta

  4. Moikka! Ensiksi kiitos aivan huikeista postauksistasi!:) inspiroivat omaakin treenaamista ja ruokavaliota:) Ruuasta puheen ollen, olen aika herkkuhiiri. Miten sä hillitset makeanhimon tai siis onko joku ehdoton herkku jota syöt kun tekee mieli? Entäs näin dieetillä? Pepsi Max? Itse yritän hillitä makeanhimon purkalla, mutta ehdoton herkku josta ei voi kieltäytyä on tummasuklaa ja banaaniletut:D

    Ps. Olisi kiva jos saisi vlogia jalkareeneistäsi:)

  5. Onko sinulla hiustenpidennykset? 🙂 Jos kyllä niin minkä merkkiset/pituiset ja miten hoidat niitä? 🙂

  6. Minkälainen olet luonteeltasi? Oletko enemmän rauhallinen vai räväkkä?
    Oletko opiskellut jotain muutakin kuin personal traineriksi? (esim. amk:ssa…)
    Mistä olet alun perin lähtöisin? Eli missä olet asunut lapsuutesi/nuoruutesi?
    Miten sun ja Jonin tarina sai alkunsa?
    Haluatko lapsia?

  7. Mikä on suosikki urheilukauppasi?

    Mikä oli unelma-ammattisi 10 vuotta sitten?

    Mitä superfoodeja käytät?

    Luetko kirjoja? Jos luet niin mitä suosittelisit?

  8. Missä näet itsesi 5.v kuluttua?
    Unelmien matkakohde?
    Miksi olet halunnut muutosta ulkonäköösi kirurgisesti?
    Milloin lapsien aika?
    Uskotko tulevaisuuteen Jonin kanssa?
    Mikä sai sut lähtemään mukaan fitnesskisoihin?
    Kuka lajisi edustaja on idolisi?

  9. Oon jo pitkään miettiny että onko sulla silarit? Jos on niin pyöreä vai pisara ja missä sijaitsee? 🙂
    Mitä teet työksesi?
    Keitä fitness naisia ihailet?

  10. Millaiseen ”klikkiin” miellät itsesi, tyyliin suositut / nörtit / kovikset jne.

  11. Hei! Oot mahtava!:)

    Miten vanhempasi/lähipiirisi on suhtautunut alussa ja nyt tähän sinun harrastukseen?

  12. Mitä liikkeitä sun jalkareenit sisältää?:)
    Olis kiva jos tekisit kattavan postauksen siitä!:)

  13. Miten suosittelisot treenaamista nuorelle 13-18v?

    Minkälainen ruokavalio olisi mielestäsi hyvä tämän ikäiselle kohtuullusesti liikkuvalle?

    Miten syöt ns. normipäivinä?

    Onko sinulla vinkkejä oikeanlaiseen ruokavalioon?

  14. Miten valmistaudut sun tuleviin treeneihin? Muistaakseni katsoit aina sen yhden tietyn motivaatiovideon, onko muita tapoja? Treenikassin sisältö? Mitä lisäravinteita käytät, entä vitamiinit? Miten löysit bikini fitneksen ensimmäistä kertaa? Mistä ostat yleensä sun vaatteet, ne on aina niin ihania? 🙂 Ja kerro muutama fakta itsestäs joita me ei vielä tiedetä!

  15. Voitko kertoa jonkun selkeän hiit-treenin? Ihan käytännössä ajat ja muu sellanen että miten se toteutetaan 🙂

    Treenaatko isoilla painoilla vai enemmän pumppaavan tyylisesti?

    Onko sun mielestä väliä tekeekö aerobisen aamulla tyhjällä mahalla vai illalla? Entäs jos sitä ei tee tyhjällä mahalla aamullakaan?

    Missä muodossa teet aerobiset?

    Mikä on sun perus ruoka, vaikka päivällinen?

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta