Fitness Classic

Uusi viikko ja uudet kujeet nimittäin minulla alkoi tanään virallisesti kisakausi kohti Fitness Classicia, johon taitaa olla 13 viikkoa aikaa. Kisakauteni taitaa olla tasan puolet edellisestä, joten tämän luulisi olevan peace of cake. 😉  Tai sitten ei.. Etukäteen kun ei pysty ennustamaan miten kroppa toimii. Edellisestä kisakaudesta on palauduttu, hormoonit hyrrää, mieli on virkeä ja lihaksisto palautuu nopeasti treenien jälkeen.

No ei mikään kisakausi kyllä helppoa ole varsinkaan viimesillä viikoilla! Kaikkeni aijon myös tähän kisakauteeni panostaa, mutta jos tuntuu ettei kroppa suostu luopumaan rasvasta niin peli vihelletään poikki 🙂 ”Puolikuntoisena” en suostu lavalle nousemaan.

image

Mitä tämä varsinaisesti muuttaa arkeani? Ei mitenkään. Minulla on aeroobisia, mutta niitä ei tarvitse tehdä välttämättä aamuisin. Käymme Jonin kanssa 5 kertaa yhdessä edelleen salilla ja ruokani kannan mukanani paikkaan kuin paikkaan.

Jännitin tätä maanantaita koko edellisen viikon, vaikka tämä ei juuri ero mistään muusta viikosta. Ruokailurytmi minulla muuttui viidestä ateriasta neljään. Hiilareita alettiin myös heti syklittää, joka toimii kropalleni parhaiten. Kaksi päivää hiilarit aamussa ja illassa, jonka jälkee kaksi ns. tankkauspäivää jolloin syön joka aterialla hiilareita! <3 namnam!

Innolla odotan miten kroppa reagoi ja energiatasot  nousee! Minulla on kyllä paras tuki kotona, nimittäin Joni taisi odottaa kisakauteni alkamista enemmän kuin minä <3 Motivaatiomies is back!

kristaseuna

10 vastausta artikkeliin “Fitness Classic”

  1. Ehditkö NFE:n jälkeen rakentamaan ollenkaan lihasta? Sun kunnosta tulee varmaan tosi hyvä, kun se on jo nyt näyttävä! 🙂 Tykkään näistä postauksista, kiva kun postaat näin ahkerasti. Keep going K!

    • Sen näkee kun kevät tulee, että onko kova työ tuottanut tulosta 😉 kiitos kovasti! <3

  2. Jess toivotaan, että kroppa pelittää kuten pitääkin ja saadan nähdä sinut, upeus, lavalla! 🙂

    Kiinnostaa tuo ateriarytmi, kun kerroit sen muuttuneen viidestä neljään – kuinka se käytännössä toimii sillä IIIK, neljä kuulostaa niin vähältä (toki annoskoot on sitten varmaan himppasen suurempia kuin jos aterioita olisi viisi, vaikka dieetti alkoikin?). Itse syön kuusi kertaa päivässä, dieetillä 5 krt ja se tuntui jo niin vähältä 😀 Toki, jokainen on yksilö ja se mikä toimii toisella ei välttämättä passaakaan toiselle 🙂 Tsemppiä ihan älyttömästi! <3

    • Kiitos toivotaan <3 Toimii hyvin kun totuttaa vaan kropan 4 ruokaan, siinä menee se pari viikkoa! Mutta ateriat toki on isompia 🙂 Tsemppiä sinnekkin ja ihanaa talvea!

  3. Saisiko vinkkejä ruokien pakkailuun ja kuljetteluun? itselle todella suuri haaste kantaa omia ruokia mukana. Eivät pysy kylmänä ei saa lämpimäksi jne. ois kiva kuulla mite muilla. Onnea kisaan 🙂

    • Itse syön useimmiten ruokani ihan ronskisti kylmänä, jos en ole kotosalla eikä lämmitysmahdollisuutta ole 😀 Maitorahka säilyy myös tietyn ajan lämpimässä, vaikkei taskulämpimänä mitään herkkua olekaan 😀 Tämän tietty voisi välttää kuljettamalla kylmäkassia mukana, mutta nääähh en jaksa hifistellä 😀

      Useimmissa paikoissa (työpaikka, sali) on kuitenkin sen kylmäsäilytysmahdollisuus vaikkei lämmitettyä saisikaan.. Ja sitten jos tiedän, että oon oikeesti pidemmän aikaa jossain menossa eikä huoneenlämmössä säilytys sovi niin otan mukaan ne välipalat, jotka pärjää siellä laukussa vaikka pidempäänkin ilman pilaantumisvaaraa (protskusheikki, hedelmä, riisikakkua, pähkinää, hätävarana proteiinipatukka) 🙂

    • Suosittelen kylmälaukkua, itse kannan aina mukana jos ei ole mahdollisuutta jääkaapille 🙂 Tai noi Frozzyt on todella käteviä!!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta